دلم شکست

دلم شکست

شیشه ای میشکند. یک نفر میپرسد:که چرا شیشه شکست؟ یک نفرمیگوید:شاید رفع بلاست. دیگری میگوید:شیشه را باد شکست. دل من سخت شکست. هیچ کس هیچ نگفت. از خودم میپرسم:ارزش قلب من از شیشه یک پنجره هم کمتر بود؟



نظرات شما عزیزان:

shakiba
ساعت22:41---28 ارديبهشت 1394
perfect

دریا
ساعت14:14---12 مهر 1393
باید به بعضی ها گفت : ناراحت چی هستی؟
دنیا که به آخر نرسیده ، من نشد ، یکی دیگه ! تو که عادت داری . . .


asma
ساعت11:02---2 مهر 1393
اینجا همـہ چیز بـہ مرز بے تــــــــفاوتے رسیבـہ است...
בیگر هیچ בلم رانمیلرزانב..
בر مלּ تـــــــرس..
בر مלּ בلهره...
בر مלּ احساس مرבـہ استــــــ ...


abtin
ساعت10:42---2 مهر 1393
عالی.

دلم گرفته ای دوست. هوای گریه با من....

سیمین بهبهانی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 1 مهر 1393برچسب:, ] [ 21:8 ] [ °*°∘ѕαdeɢн∘°*° ] [ ]